در این پست قصد داریم نکاتی را که از نظر مشتری برای بسته بندی اصولی اهمیت دارد، بیان کنیم. مشتری در هنگام خرید، توقعاتی دارد که هر چقدر آنها را رعایت کنیم، به میزان فروش محصول کمک کرده ایم. امروزه توجه مشتریان به میزان اهمیت دادن تولید کننده به خواسته های آنها بیشتر شده است. بنابراین برای گرفتن نتیجه بهتر نیاز است تا علایق مشتری ها برآورده شود.

بسته بندی اصولی

با

مهام بند کاسپین همراه باشید تا نکاتی مهم در رابطه با بسته بندی اصولی را بررسی کنیم. مهام بند کاسپین ارائه کننده انواع

تسمه بسته بندی برای مشتریان خود است. همچنین در زمینه انواع دستگاه های تسمه کشی، اعم از

دستگاه تسمه کش اتوماتیک،

دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک و انواع تسمه کش دستی فعالیت بهینه دارد.

نکات بسته بندی اصولی

دادن اطلاعات کامل

خریدار باید بتواند اطلاعات کامل (و یا حداقل اطلاعات اولیه مورد نیاز) محصول را مشخص کند. به عبارت دیگر مشتری نیاز زیادی برای تحقیق در رابطه با کالا نداشته باشد. مشتری باید بتواند هرچه را برای شناخت محصول نیاز دارد، از روی بسته بندی کالا متوجه شود.

اطلاعات کامل بسته بندی اصولی

ایمنی و بهداشت

نوع

بسته بندی وابسته به محصول باید به گونه ای باشد که ایمنی و سلامت کالا را تضمین کند. مشتری انتظار دارد جنس بسته بندی محصول به گونه ای باشد که از صدمه دیدن و فاسد شدن محصول جلوگیری کند.

ایمنی بسته بندی

جذابیت بسته بندی

بسته بندی باید به گونه ای باشد که باعث جلب توجه مشتری شود. طراحی زیبا و جذاب می تواند مشتری را به انتخاب کالای شما در بین کالاهای دیگر ترغیب کند. بنابراین کیفیت و جذابیت بسته بندی کمک زیادی به فروش محصول کند.

جذابیت بسته بندی

احترام به مشتری

کاملا واضح است که بسته بندی باید به مشتری احترام بگذارید. در هر حرفه ای مشخص است که اگر به مشتری احترام نگذاریم، قطعا مشتری استقبال نمی کند. بسته بندی هم به همین شکل است. بسته بندی باید بتواند شان و اترام مشتری را حفظ کند. هر چقدر در این موضوع موفق باشیم، در فروش پیشرفت بیشتری می کنیم.

احترام به مشتری

ارزش های منطقه ای

بسته بندی باید با فرهنگ منطقه ای که قصد فروش در آنجا را داریم، هماهنگ باشد. معمولا ارزش های منطقه ای تغییرات زیادی در فروش ایجاد می کند. این تغییرات می تواند منفی و یا مثبت باشد. اگر بتوان مصولات را به شکلی بسته بندی کرد که با ارزش های منطقه مورد هدف هماهنگ باشد، تی اگر فروش را بیشتر نکند، حداقل از کاهش فروش جلوگیری می کند.

ارزش های منطقه ای

لذت بخشیدن با فرهنگ

از

فرهنگ ملی و منطقه می توان در جهت ایجاد لذت در مشتری استفاده کرد. معمولا انسان ها در هر منطقه ای علایق و فرهنگ خاص دارند. برای مثال می توان از پرچم یک کشور و یا سلیقه های ورزشی آن کشور برای بسته بندی استفاده کرد.

لذت بخشیدن با فرهنگ

هزینه مواد اولیه بسته بندی

همانطور که در مطالب گذشته عنوان کردیم، هدف از بسته بندی رقابت با دیگران و فروش بیشتر است. بنابراین هزینه ای که برای بسته بندی به کار می رود، نباید زیاد باشد. مشتری ها معمولا علاقه ای ندارند که هزینه زیادی را برای بسته بندی محصول بپردازند. زیرا هدف از خرید، خود محصول است؛ نه بسته بندی آن. پس به این نکته توجه کنید که هزینه مواد اولیه بسته بندی نباید زیاد باشد؛ که توانایی رقابت با محصولات دیگر را نداشته باشد.

هزینه مواد اولیه بسته بندی

دسترسی ساده

بسته بندی را به گونه ای طراحی کنید که مشتری برای رسیدن به محصول نیاز به تلاش خاصی نداشته باشد. به عبارت دیگر بسته بندی اصولی باید رسیدن به کالا را ساده کند. مشتری ها معمولا کالایی را انتخاب می کنند که بسته بندی ساده تری داشته باشد.

دسترسی ساده

استاندارد بودن

بسته بندی باید متناسب با استانداردهای روز کشورش باشد. مشتری ها معمولا پیگیر استانداردهای روز کشور هستند. اگر در بسته بندی حتی یکی از استانداردها رعایت نشود، بخشی از فروش را از دست خواهید داد. همچنین توجه داشته باشید که استانداردها دائما در حال تغییر هستند. پس باید همیشه پیگیر استانداردها بود تا به روز باشید.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها