محصولات سبز” و شیوه های تجاری در سال های اخیر رایج تر و رایج تر شده است. نمونه اصلی افزایش استفاده از مواد بسته بندی شده، محصولات قابل بازیافت است. در حقیقت، طبق مطالعه بسته بندی بازیافتی سال ۲۰۱۸، ۶۹٪ از متخصصان بسته بندی این مورد را بررسی و گفته اند که نگرانی زیادی در مورد محیط زیست و مورد بسته بندی های پلاستیکی احساس می کنند. ۹۳٪ معتقدند که این نگرانی فقط به رشد خود ادامه می دهد.

بسته بندی بازیافتی

با افزایش تقاضا برای بسته بندی بازیافتی و محصولات سازگار با محیط زیست، لیستی از سه دلیل مهم که چرا راه حل های بسته بندی پایدار مانند سیستم های باندینگ برای تجارت شما ضروری است، آماده کرده ایم:

۱. بسته بندی بازیافتی، سازگار با محیط زیست

در

صنعت بسته بندی، انواع مختلفی از مواد بسته بندی و پکینگ را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف هر شغلی ارائه شده است. با این حال، مواد بسته بندی ساده سازگار با محیط زیست به یک سطح کاملا جدید رسیده است. موادی که برای

تسمه بسته بندی، پوشش، مراقبت و غیره به طور عمده برای بسته بندی، جداسازی، انباشت و پلمپ محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. این مواد بسیار محبوب شده اند. زیرا این فرایند باعث خسارت به محصولات تولید کننده نمی شود. مانند

تسمه پلاستیکی PP.

تسمه پلاستیکی بازیافتی

این مواد می توانند ۱۰۰٪ تجزیه‌پذیر باشند و یا کمپوست قابل استفاده مجدد. این موضوع برای ساختن راه های بسته بندی محصول بسیار پایدار استفاده می شوند.

۲. مواد کمتر = صرفه جویی بیشتر در بسته بندی محصول

طبق یک مطالعه جدید، تولید کنندگان معمولا بین ۱ تا ۱۰ درصد هزینه محصول خود را برای بسته بندی آن اختصاص می دهند. هر چه این درصد کوچکتر باشد، حاشیه سود شما نیز بزرگتر خواهد بود. بنابراین اگر قادر به صرفه جویی در هزینه های بسته بندی برای افزایش بیشتر سود باشید، عالی نخواهد بود؟

بسته بندی پایدار

علاوه بر کمک به

محیط زیست، استفاده از بسته بندی بازیافتی می تواند به شما در کاهش هزینه های مواد کمک کند. این به شما امکان می دهد بیشتر بودجه سازمان خود را به ابتکارات با بازده بالاتر، مانند بازاریابی و خدمات به مشتری اختصاص دهید. راه حل های بازیافتی، نیاز به مواد کمتری جهت پکینگ و بسته بندی محصول دارد. این به معنی هدر رفت کمتر برای محیط زیست است.

این کار باعث کاهش ضایعات و کاهش هزینه می شود. وقتی مواد بسته بندی قابل بازیافت باشد، ضایعات نیز قابل بازیافت هستند. اولا ضایعات نیاز به دفع ندارد (که خود هزینه بر است). دوما ضایعات و دفعی ها دوباره استفاده می شوند و دور ریز خیلی کمتری دارند.

۳. بسته بندی محصول پایدار باعث بهبود ظاهر و اعتبار برند می شود

استفاده از راه حل های بسته بندی بازیافتی باعث تقویت چهره و شهرت برند شما می شود. شرکت هایی که دارای برنامه های پایداری هستند، بیشتر مورد توجه مصرف کننده دوستار محیط زیست قرار می گیرند. در حقیقت، بسیاری از مصرف کنندگان مدرن، به ویژه در نسل های جوان، براساس تأثیرات زیست محیطی خود، از این شرکت ها خریداری می کنند.

مواد بازیافتی

در گزارشی که اخیرا نین با عنوان چگونه و چرا پایداری در حال بدست آوردن انگیزه با مشتریان است” مشخص شد که محصولات پایدار به طور کلی از رشد نرخ کل محصولات در دسته بندی های مربوطه بهتر عمل می کنند. این روند در حال محو نیست – نیلسن همچنین پیش بینی می کند که خریداران با فکر پایداری تا سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۱۵۰ میلیارد دلار برای محصولات پایدار هزینه کنند.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها